Forever together




Nu har vi varit borta i 70 dagar. SĂ„ lĂ€nge har jag aldrig varit hemifrĂ„n, och det börjar kĂ€nnas vad man saknar. En av de sakerna jag saknar absolut mest Ă€r att coacha. Har insett hur mycket jag innerligt Ă€lskar det, och hur mycket jag Ă€lskar cheerleading. KĂ€nslan av se sina tjejer klara nya saker, se dem utvecklas och vĂ€xa som personer, och veta att DU har hjĂ€lpt dem. Den kĂ€nslan Ă€r verkligen obeskrivlig. Jag saknar att finnas dĂ€r för att hjĂ€lpa och stötta tjejerna man trĂ€nar, och att kĂ€nna att man faktiskt gör skillnad i nĂ„gons liv. Veta att de vet att om det har hĂ€nt nĂ„got hemma eller i skolan sĂ„ kan de komma och prata med mig och jag kommer alltid ha tid för dem. 

Jag saknar Ă€ven att göra ett program, vĂ€lja musik, planera trĂ€ningar, komma pĂ„ nya övningar som gör de inte lika roliga sakerna roligare. Jag har fĂ„tt mycket beröm för mitt engagemang som trĂ€nare, men det mĂ„nga inte förstĂ„r Ă€r att man fĂ„r tillbaks sĂ„ mycket av att vara trĂ€nare sĂ„ det Ă€r omöjligt att inte engagera sig! Vilket flummigt inlĂ€gg det hĂ€r blev. Men jag tror ni förstĂ„r min poĂ€ng. 


Postat av: Julia
2014-10-14 - 16:11:59

❀


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: